søndag 8. mars 2009

Wow..

Fantastisk!!! Min nydelig storesøster Stine Marie har bestilt billett for å komme å besøke meg. Helt utrolig.. det blir så koselig :) Hun kommer den 31mars og så drar vi hjem i påsken sammen den 5april. Jeg skal hjem for å hilse på venner og familie og for å dra på påskeleir på Hafjell. Jeg gleder meg! Når jeg drar tilbake til Færøyene etter påsken skal jeg bare være her i to uker til og så er det klart for å dra på skolen hjemme igjen.
Dette har vært en relativt rolig uke, med skole og litt utforsking av byen. På fredag var jeg på Hvonn og spiste med Dorthea, Jensia, Kamilla, Randi, Lisa og datteren hennes Olivia. Etter det dro vi på en konsert som musikkskolen som Jensia og Kamilla går på skulle ha. En klassisk konsert hvor Jensia skulle synge og Kamilla skull spille tverrfløyte. En nydelig og vakker konsert! Deretter dro vi ut til Lisa for å drikke te og spise is med bær og sjokoladesaus..nam.. :)


I går ringte mamma på skype og jeg regnet med at hun var i Oslo og bare ville snakke med meg. Men så satte hun på kameraet og jeg hørte en god og lun stemme, det var Farmor!!! Jeg ble så
glad. Det var så godt og se og høre stemmen hennes. Farfar og mamma og pappa var også der så jeg fikk sagt hei til de også. Farmor og farfar betyr så utrolig mye for meg og jeg savner de veldig mens jeg er her, så det var veldig godt å få et lite glimt av de.


Etter samtalen med min familie dro jeg opp til Henrietta for å henge med henne. Vi lagde gode muffins med bringebær i, de smakte veldig godt!!! På kvelden dro Henrietta og jeg på Hvonn for å spise og etter det dro vi med søstrene Dam på kino. Det var en morsom opplevelse. Vi skulle se Bride wars, og når vi kom inn på kinoen var det oss og en haug med fjortiser der.. Ble god stemning i hvertfall, fjortisene fniste og lo av den minste ting. Når kinoen var ferdig gikk vi en koselig tur i den gamle bydelen i Thorshavn, på Tinganes. Thorshavn by night er virkelig vakkert og idyllisk..






Så i dag har jeg og Stine Marie skypet i lang tid for å finne ut av billettene. Hun har så utrolig tregt nett så det tok sin tid. Men nå er i hvertfall billettene bestilt både for henne og meg.. og jeg er lykkelig! Gleder meg til å få besøk av den beste søsteren jeg kunne fått!! Du er god Stine.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar