søndag 22. mars 2009

Nok en uke er gått

Så er snart enda en uke over. Det vil si at det bare er en uke og to dager til verdens beste storesøster kommer!!! Jeg gleder meg som en unge.. :)

Jeg har vært en uke i barnehagen nå, og jeg trives veldig godt. Det er utrolig deilig å ha noe å gjøre hver dag.. Barna og de voksne er herlige:) Blir moro å være der i nesten fem uker til.

På fredag skulle egentlig ungdommene på Fa i hallen og ha idrett. Kledd i nydelige idrettesklær stilte Jacobina, Finbogi og jeg opp utenfor hallen klokka ni. Det vi ikke hafde fått beskjed om var at de hadde skiftet lås på dørene, så vi kom oss ikke inn. I god tro på at flere skulle dukke opp ventet vi utenfor hallen, men etter en halv time syns vi det holdt. Jeg tok derfor fram kameraet og tok noen bilder av det vakre paret. Deretter tok vi oss en biltur opp til en høyde for å se på utsikten over Thorshavn. Etter det dro vi hjem til Jacobina og Finbogi og spiste en kjempe god kake!! Det var veldig koselig å henge i det utrolig fine nye huset deres.

Så i går tok jeg livet med ro, så på fredagens gullrekke.. glad nett-tv fins! På kvelden ringte mamma og pappa på skype. Er så koselig og godt at man har den muligheten til å snakke der gratis. Og fantastisk å snakke med mine fantastiske foreldre!! Glad i dere!!

Mens jeg snakket med de fikk jeg mld om jeg ville være med på konsert, og det ville jeg selvfølgelig. Det var en lanserings konsert for et nytt ungdomsblad som kalles MESS, mange ulike band som skulle spille. Blandt annet bandet til Per Ingvaldur.. En virkelig imponerende trommis!! Du er god.. :)
I dag har jeg bare slappet av på rommet.. Har sett litt film og bare tatt livet med ro.. Utrolig deilig med litt fri når man har jobbet en hel uke. I kveld skal jeg på møte på Fa, er besøk av en fra menigheten min hjemme.. så da må jeg nesten dra å høre på. I morgen er det tilbake på jobb, og så må jeg komme ordentlig i gang med eksamen som jeg håper på å levere på fredag.
Jeg har forresten laget meg en profil på en side hvor man kan vise fram bilder man har tatt og få kommentar på de.. Dere kan gå inn på denne linken http://lillelykke.deviantart.com/gallery/ og se på noen av bildene mine.

Yes.. ha en nydelig dag videre!! Jeg har det veldig godt her, og trives blandt menneskene. Men jeg kan godt innrømme at jeg gleder meg til å komme hjem å se venner og familie i påsken!!!

1 kommentar:

  1. Så forskjelige og flotte bilder, du er toppen.Glad for og høre at du har det fint, nå er det ikke lenge til storesøstera de kommer det blir toppen tenker jeg.
    Lykke til med eksamenskriving i dag. Glad i deg
    Hilsen mamma

    SvarSlett