onsdag 25. mars 2009

6 dager igjen...

6 dager igjen, det vil si under en uke igjen til min storesøster kommer.. Har nedtelling nå altså.. Jeg gleder meg sånn!!!! Blir så godt å se henne igjen.. Savner familien min og mine venner. Snakker ofte med de på skype.. men det blir ikke det samme. Så blir godt når Stine Marie kommer, og jeg kan klemme henne.. Funker dårlig med klemming gjennom skype. Høres ut som at jeg har vært borte i mange år, men det er bare det at jeg er så veldig hjemmekjær, og så veldig glad i mine venner og familie hjemme.. så da savner man litt. Det er jo egentlig et godt tegn.. det viser bare at de betyr masse for meg.. og det gjør de virkelig.. Dere har en så stor plass i mitt hjerte!!!

Yes, i dag har jeg vært på et fiskeundersøkelsessted eller noe.. Der fikk jeg se en torsk som ble skjært opp, de tok ut hjerte og tok ut det ene øye.. syns det var veldig spessielt. Må bare legge ut bilde av dette her slik at dere også får se.. Bildene er noe uklare for jeg klarte ikke å se så nøye etter.. Kos dere.. hihi..
Her er fisken før det hadde blitt gjort noe som helst.. Fin og hel..

Så begynte hun å skjære.. Tror hun skulle finne hjerte her.. nam nam...

Så skulle hun se i magesekken hva fisken hadde spist.. Skikkelig udelikat.. Har i hvertfall funnet ut at jeg ikke skal jobbe med fisk..

Her ser dere Thorshavn fra en annen vinkel enn tidligere.. En fin liten by:)


Her kan dere se det som tidligere var sykehuset her i Thorshavn.. Tror det er bra at det har kommet et nytt, dette ser ganske slitt ut...

Siri, se her.. En båt tilegnet deg, hihi.. Fantastisk!!


Ja, dette var en liten oppdatering fra meg.. Livet er fortsatt bra her borte.. Denne uka holder jeg på å skrive på eksamen.. Ikke så lett å motivere seg til å skrive, men jeg er i hvertfall godt i gang!!

2 kommentarer:

  1. Hei du! :)
    Så spennande å lesa bloggen din!
    Visste jo ikkje at du va på Færøyene ein gong, hørres jo kjempespennanes ut!
    Håpe du har det finfint!!! Gud velsigne deg masse!

    Stor klem fra Marianne! :)

    SvarSlett
  2. hei anne lise.
    så spennende å lesebloggen din.
    det høres ut som en veldig bra ide å reise til færøyene. var det er eksotisk som det høres ut??
    -veyni-

    SvarSlett