tirsdag 17. mars 2009

I dag hadde jeg min absolutt siste dag på skolen her på Færøyene, nå skal jeg bare skrive en hjemmeeksamen om et aktuelt tema. Det var veldig rart og litt trist å slutte i klassen. Men vi fikk tatt klassebilde, hihi.. så da kan jeg se på bilde slik at jeg ikke glemmer folka med det første. Det har vært vekldig koselig å bli kjent med alle sammen og jeg vil takke for at dere har tatt så godt i mot meg... Dere får si ifra om det blir noe av denne fjellturen vi snakket om i dag. Jeg er med!!!
I dag har min kjære gode farfar bursdag.. Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen!!! Håper du får en strålende dag!!

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også at gå den tur í Eyði...håber det ikke kræver god kondi :S

    SvarSlett
  2. Det gåper ikke jeg heller.. hihi. Tur blir gøy!!

    SvarSlett